PELINDO LIBRARY & KNOWLEDGE CENTER

PT Pendidikan Maritim dan Logistik Indonesia

  • Beranda
  • Informasi
  • Berita
  • Bantuan
  • Pustakawan
  • Area Anggota
  • Pilih Bahasa :
    Bahasa Arab Bahasa Bengal Bahasa Brazil Portugis Bahasa Inggris Bahasa Spanyol Bahasa Jerman Bahasa Indonesia Bahasa Jepang Bahasa Melayu Bahasa Persia Bahasa Rusia Bahasa Thailand Bahasa Turki Bahasa Urdu

Pencarian berdasarkan :

SEMUA Pengarang Subjek ISBN/ISSN Pencarian Spesifik

Pencarian terakhir:

{{tmpObj[k].text}}
Image of Do microblog postings influence consumer perceptions of retailers' e-servicescapes?
Penanda Bagikan

Article

Do microblog postings influence consumer perceptions of retailers' e-servicescapes?

Gina A. Tran - Nama Orang; David Strutton - Nama Orang; David G. Taylor - Nama Orang;

Consumers are increasingly connected to each other through electronic devices. Consequently, the potential for online retailer (hereafter, e-tailer) initiated communications delivered through electronic media to inspire viral-like e-WOM processes among consumers is also expanding. Microblog postings and e-mails may impact consumers’ perceptions of retail web sites (e-servicescape). These perceptions may trigger other outcomes (i.e. greater trust, patronage, or e-WOM) that redound to e-tailers’ interests. The first purpose of this paper is to expand online e-tailers (e-tailers’) understanding of how and whether microblog postings affect consumers’ e-servicescape perceptions. The second purpose is to investigate how and whether e-servicescape perceptions influence consumers’ trust in e-tailers’ web sites, patronage of e-tailers, and propensity to engage in e-WOM about e-tailers’ messages.


Ketersediaan
#
IPC Corporate University Library ATC LO TAY d C.1
ATC1601878
Tersedia
Informasi Detail
Judul Seri
Management Research Review
No. Panggil
ATC LO TAY d
Penerbit
USA : Emerald Insight., 2012
Deskripsi Fisik
22 p.
Bahasa
English
ISBN/ISSN
-
Klasifikasi
LO
Tipe Isi
-
Tipe Media
-
Tipe Pembawa
online resource
Edisi
Vol. 35 No. 9, 2012 pp. 818-836
Subjek
Trust
Consumer behaviour
Web sites
e-servicescape
Retail patronage
Info Detail Spesifik
-
Pernyataan Tanggungjawab
David G. Taylor
Versi lain/terkait
JudulEdisiBahasa
Conversational Intelligence :How Great Leaders Build Trust and Get Extraordinary Resulten
Lampiran Berkas
  • Harap masuk untuk melihat lampiran
Komentar

Anda harus masuk sebelum memberikan komentar

PELINDO LIBRARY & KNOWLEDGE CENTER
  • Informasi
  • Layanan
  • Pustakawan
  • Area Anggota

Tentang Kami

PT Pendidikan Maritim dan Logistik Indonesia (PMLI) berdiri pada 10 Juli 2013, berdasarkan Akta Pendirian No. 26 Tanggal 10 Juli 2013 dan Akta Kementerian Hukum dan Hak Asasi Manusia No. AHU-45955.AH.01.01 tahun 2013.

Cari

masukkan satu atau lebih kata kunci dari judul, pengarang, atau subjek

© 2025 PT Pendidikan Maritim dan Logistik Indonesia

Ditenagai oleh SLiMS
Pilih subjek yang menarik bagi Anda
  • Karya Umum
  • Filsafat
  • Agama
  • Ilmu-ilmu Sosial
  • Bahasa
  • Ilmu-ilmu Murni
  • Ilmu-ilmu Terapan
  • Kesenian, Hiburan, dan Olahraga
  • Kesusastraan
  • Geografi dan Sejarah
Icons made by Freepik from www.flaticon.com
Pencarian Spesifik
Kemana ingin Anda bagikan?