PELINDO LIBRARY & KNOWLEDGE CENTER

PT Pendidikan Maritim dan Logistik Indonesia

  • Beranda
  • Informasi
  • Berita
  • Bantuan
  • Pustakawan
  • Area Anggota
  • Pilih Bahasa :
    Bahasa Arab Bahasa Bengal Bahasa Brazil Portugis Bahasa Inggris Bahasa Spanyol Bahasa Jerman Bahasa Indonesia Bahasa Jepang Bahasa Melayu Bahasa Persia Bahasa Rusia Bahasa Thailand Bahasa Turki Bahasa Urdu

Pencarian berdasarkan :

SEMUA Pengarang Subjek ISBN/ISSN Pencarian Spesifik

Pencarian terakhir:

{{tmpObj[k].text}}
Image of The internal predictors of business performance in small firms: A logistic regression analysis
Penanda Bagikan

Article

The internal predictors of business performance in small firms: A logistic regression analysis

Emma H. Wood - Nama Orang;

In order to provide a deeper understanding of small business performance the study aims to analyse data from a national survey into small firms in the events sector.


Ketersediaan
#
IPC Corporate University Library ATC LO WOO t C.1
ATC1602524
Tersedia
Informasi Detail
Judul Seri
Journal of Small Business and Enterprise Development
No. Panggil
ATC LO WOO t
Penerbit
United Kingdom : Emerald Insight., 2006
Deskripsi Fisik
15 p.
Bahasa
English
ISBN/ISSN
-
Klasifikasi
LO
Tipe Isi
-
Tipe Media
-
Tipe Pembawa
online resource
Edisi
Vol. 13 Iss 3 pp. 441 - 453
Subjek
United Kingdom
Business performance
Small to medium-sized enterprises
Hospitality services
Info Detail Spesifik
-
Pernyataan Tanggungjawab
Emma H. Wood
Versi lain/terkait
JudulEdisiBahasa
Disruption theory as a predictor of innovation success/failureVol. 39 Iss 4 pp. 27 - 30en
A new look at logistics business performance: intellectual capital perspectiveVol. 18 No. 1, 2007en
The Influence of Leadership, Motivation and Dicipline on The Productivity of Employees at Port of Panjangen
Risk analysis of vlcs base4d on tren of cargo growthvol. 25en
Advanced uncertainty modelling for container port risk analysisen
Human identification in information systems: management challenges and public policy issuesen
Measuring customer satisfaction on the container terminal service at Palembang Port in Indonesia based on servqual modelen
Safety at sea and air transport under EU lawVol. 42 Iss 3 pp. 1 - 19en
Customer orientation of service employees : its impact on customer satisfaction, commitment, and retentionVol. 15 Iss 5 pp. 460 - 478en
Evaluation of a project for the radical transformation of the port of Genoa-Italy : according to community impact evaluation (CIE)Vol. 21 No. 1, 2010 pp. 58-77en
Lampiran Berkas
  • Harap masuk untuk melihat lampiran
Komentar

Anda harus masuk sebelum memberikan komentar

PELINDO LIBRARY & KNOWLEDGE CENTER
  • Informasi
  • Layanan
  • Pustakawan
  • Area Anggota

Tentang Kami

PT Pendidikan Maritim dan Logistik Indonesia (PMLI) berdiri pada 10 Juli 2013, berdasarkan Akta Pendirian No. 26 Tanggal 10 Juli 2013 dan Akta Kementerian Hukum dan Hak Asasi Manusia No. AHU-45955.AH.01.01 tahun 2013.

Cari

masukkan satu atau lebih kata kunci dari judul, pengarang, atau subjek

© 2025 PT Pendidikan Maritim dan Logistik Indonesia

Ditenagai oleh SLiMS
Pilih subjek yang menarik bagi Anda
  • Karya Umum
  • Filsafat
  • Agama
  • Ilmu-ilmu Sosial
  • Bahasa
  • Ilmu-ilmu Murni
  • Ilmu-ilmu Terapan
  • Kesenian, Hiburan, dan Olahraga
  • Kesusastraan
  • Geografi dan Sejarah
Icons made by Freepik from www.flaticon.com
Pencarian Spesifik
Kemana ingin Anda bagikan?